20 tankar om “Fototriss

  1. Underbara bilder!

    För att slippa godkänna alla kommentarer: gå in på ”inställningar” i vänsterkant av panelen och sedan ”diskussion”. Där kan du göra en massa olika val.

  2. Suveränt, christermagister! Tack ska du ha. Nu kan det kommenteras utan att jag ska behöva godkänna. Och tack för att du gillar bilderna.

  3. Fina bilder du visar från Hälsningland, det är kul att surfa runt och besöka olika delar av landet. Foto med lönnblommorna tycker jag mycket om! /Ingrid

  4. Åh, vilka vackra bilder. Hallonbladen blir nästan lite mystiska och jag tycker lönnblommor är så fina. Syrenknoppen blev till ett helt konstverk på din bild!

  5. Syrenen överraskade mig, fint makrofoto, jag ska ut och testa, men våra knoppar är inte framme riktigt ännu. Vilken inspiration man får av fototrissen en sådan här söndag

  6. Lasseivomma, med blotta ögat såg syrenknoppen inte så speciell ut men i datorn med beskärning blev det ett roligt resultat. Fototriss är en bra idé 🙂

  7. Ja visst blev det ganska spännande, vildhunden? Jag beskar bilden, tryckte på autolevels för att få bort blåstick och sen blev den så.

  8. WOW vilka supersnygga bilder. Hos mej har häggen knoppar… det tyckte jag var häftigt. Björkarna har slagit ut i allafall. Men snart så är sommaren här även om man inte tror det. Just nu är jag i Sthlm. o här ser det annorlunda ut än hemma i Hälsingland, där även jag bor. När jag åkte hit i söndags fanns snöhögarna kvar. Hoppas dom är borta nu!

  9. Tack, Gunvor:) Jag väntar med spänning på morgondagens fototriss. Jättekul idé. I veckan har jag åkt omkring i Hälsingland och passade på att ta bilder. Kanske kan jag använda någon imorgon?

Lämna en kommentar