18 thoughts on “Show me yours and I´ll show you mine 15 – irritationsmoment

    • Mia, det är väl barmark i hela Sverige och då ska ju moppen finnas. Hantverkaren var mitt i vägen men efter dagens jobb hade han sopat fint efter sig.

  1. Okej, här är det mycke på gång ser jag. Jag kan förstå att detta skapar en del irritationsmoment. Men tänk så bra det blir när det är färdigt!!! 🙂

  2. Ha-Ha!

    Precis!!! Känner verkligen igen den synen sen otaliga snickeriprojekt kring vårt hus – och tittar man riktigt noga så ligger det nog tusan kvar en och annan brädlapp och krökt spik fortfarande… 😀

  3. Snubblade in här när jag for runt på bloggarna..måste bara kommentera denna bilden..jag förstår dig precis vi hade hantverkare hemma i nästan ett halvår..att jag inte avled av frustration e ett under

    • Men vad skulle vi göra utan dessa händiga människor? 🙂 Jag jobbade med dessa under 6 månader. Det borrades i väggar, bilar parkerades in och man fick klättra över saker.

Kommentera

