2 thoughts on “284/365 – silver eller guld

  1. Jo, jag vet photofunia, jag hade väldigt kul där. Det är verkligen häftigt det där med ansiktes igenkänning det har ju även I-photo, så slår jag på det bland alla mina bilder och dom hittar faktiskt förvånas värt bra (har själv varit dålig på att tagga dem).

    Den där rutschkanan hade varit kul å prova om det n inte hade varit si så där lite farligt.

    här glittrar det av guld.

    Arla, mjölk hade en vår tävling om den mest glada kon – det hade nog din bild vunnit om vänster öga bara ljusast upp lite.

    /Maria Berg som också är 365 bloggar men lägger ut många då och då.

    • Jag gjorde en snygg Andy Warhol-vägg i photofunia. Lätt att drabbas av storhetsvansinne 🙂
      Jag hörde om alra-tävlingen men försent. Skulle tro att flera av mina kobilder skulle falla i smaken. OCH jag hade jättegärna träffat Mattias Klum!
      Jag går omkring med 365-listan i min handväska och funderar vilka bilder jag ska ta till vad. Jag gör också punktinsatser. Får skynda på då jag började så sent.

Kommentera

