29 thoughts on “Fototriss – rutigt

  1. Hej och tack för alla fina kommentarer!! Du har själv en snygg triss och jag blir jätte förtjust i trean/teglet som är staplat. Ha det gott! /christina

  2. Också jag tycker bäst om den sista bilden med sin stora tegelstenshög. Det är väl inte tegelstensväggen i bilden före som du rivit? 🙂

    • Jah, de två första var tagna samma dag som trissen och det var skitväder. Den sista tog jag samtidigt som kobilderna (sista maj) och det var finväder. Det blev flera bilder med fint ljus. Tack för att du gillade den 🙂

    • Tack, Gärdsmygen 🙂 De två första kommer från min gård men i söndags var det så förbaskat dåligt väder. Den sista tog jag från kompisars gård en dag det var solsken. Ägaren tyckte inte det var kul att jag fotade deras ”skräphög”. Jag tyckte den var vacker.

Kommentera

