16 thoughts on “Fototriss – utblommat

  1. Coola makrobilder på utblommat! Tack för dina kommentarer!
    Svar: Norrut…? Det beror på vad du jämför med… 🙂 Jag bor i Finspång utan för norrköping… bilden av trädet med ”järnstaketet” runt är tagen i norrköping….
    Jättebra din idé om olika domare! Lite kul, för jag gick faktiskt igår o tänkte just det, att det vore roligt om ngn annan ville va domare oxå, blir tråkigt om det bara handlar om mitt omdöme hela tiden. Jättebra det där att vinnaren får vara domare… Jag fortsätter o funderar, men nu börjar utmaningen ta form, så kanske redan till nästa vecka att jag sparkar igång…
    Jag lägger till dig i min länksamling över fotobloggar. Skulle du vilja länka till mig blir jag bara glad!

  2. Superfint att få bilder där det fortfarande finns färg kvar efter blomman! Jag gillar den tredje bäst – har aldrig tyckt om tagetes 😉

    Och tack för dina snälla ord hos mig!

  3. Ja nu blommar de ut för detta året..har oxå letat runt efter just frökapslar..har hittat fina fröhus efter aklejor o så ringblommorna såklart..ha det fint

Kommentera

