10 thoughts on “Fototriss – inspiration

  1. jag väljer slälvklart hästbilden, kul att träffa en hästfotograf till! fast jag kan knappast kalla mig fotograf, endast glad amatör. Fotar väldigt ofta i ridhuset, men hur kul blir dom? ljuset i ett ridhus är ju katastrolfalt… Ha en härlig måndag och tack för att du tittade in hos mig!

  2. Vilken härlig triss. Speciellt dom härliga hästarna. Skön skärpa i bilden!

    Mitt barnbarn är mest glad, men så många ansiktsutryck visar sig hela tiden.

  3. Tack snälla du för så fina ord i min blogg – blir så glad!
    Och så fastnade jag för fel bild, för jag såg ju din vackra Hudiksvallsbild först – dit vill jag åka!
    Men trisstemat tycker jag att du löste elegant – djur och natur – bra källor!

  4. Jättefina bilder allihop. Jag håller med om att djur är en stor inspirationskälla. Tyvärr tillhör jag den skara som inte kan ha pälsdjur… men naturen är ju också härlig.

Kommentera

