13 thoughts on “Fotouppdrag nr 9 – då och nu

    • Tack;) Jag har inte fotat så länge och kameran är billig och enkel så det går inte att göra så mycket mer än att välja motiven.

    • Tack! Kul med att man får uppgiften en dag och inte kan publicera förrän någon dag senare. Då blir det mer genomtänkt.

  1. Jag tycker också att du var en duktig fotograf, ifjol!
    Men jag måste fråga, är det den fina staden Hudiksvall?
    Tycker jag känner igen mej.
    Ha det gott

  2. Kul att du kikade in på min blogg 🙂 Å du, jag har ingen systemkamera heller utan bara en liten digital Sony. Du bevisar att man kan kanooon bilder bara man har blicken, typ tittar upp och tittar ner 😉
    Personligen är jag väldigt förtjust i trähus, så ettan är min favorit. Däremot är speglingen av träden i ”nu” bilden helt suverän. Så ska vi säga oavgjort 😉

  3. Pingback: Återblick « Inspiration och kreativitet

Kommentera

