18 thoughts on “Show me yours and I´ll show you mine 40 – Blå

    • Jag älskar mitt kök 😉 Jag tror man tittar på saker annorlunda när man gillar att fota. Regndroppar på vindrutan blir plötsligt intressant då.

      • å till salu!!! Hade jag bara råd så skulle jag slå till, hahaha. Jag behöver verkligen ett nytt kök!!!

      • Jag tänkte just det. Hela huset till salu. Tak och dusch i gott skick. 400kvm maskinhall och nära till bad. Stort garage. Massor av rum (9)…bara att slå till!

    • Regnbilden är häftig men någon hade en precis likadan vid ett annat uppdrag när temat var abstrakt. Därför blev det ett blått kök.

Kommentera

