26 thoughts on “Fototriss – så här ser det ut där jag är (Hälsingland)

  1. Underbar triss med härliga vårbilder! Den första på den vårystra hästen blir min favorit 🙂
    Ha en bra dag!

  2. Hej igen!
    Du undrade var jag bor… Jag bor i Lidköping vid Vänern, västergötland. Här blommar det överallt på både marken och i träden 🙂
    Ha de gott!
    Kram

  3. Håller med tidigare ”talare” – hästen gör ungefär som en annan känner sig nu när det är våååååååååååååååååååååååååår! 😉

  4. Så vackert du har. Första bilden med glad häst och liten katt som ser ut precis som min Tusse är helt ljuvlig, man blir så glad av den:).

  5. Jag tycker att det såg väldigt fint ut i Häslingland idag! Kan inte välja någon favorit av de tre bilderna utan de har alla något litet extra.

Kommentera

