26 thoughts on “Fototriss – skugga

  1. nej usch och fy…nu kommer jag inte kunna sova…det ser ju ut som Freddy Krueger och jag måste säga att jag är liiiite rädd för honom. =)

    (Men snyggt trissat iallafall…och faktiskt kul bilder).

  2. Definitivt annorlunda!
    Fantastiskt inspirerande och nytänkande!

    OJ vad jag kände mig trist och konservativt tänkande plötsligt!
    Tack – nu ska det tas nya tag!

  3. Nice! Nästa gång jag joggar längs åkrarna tänkter jag springa snabbare… fågelskrämmor är härmed läskiga! -Snyggt fotat 🙂

    (och nu går det att kommentera på fotoutmaningen, jag hade glömt ställa in kommentarsfunktionen :O )

    • Går inte att kommentera på din blogg (min går inte iväg) så jag lägger den här:
      Olika bilder alla tre och jag har svårt att välja någon favorit. Den med stegen är väldigt stilren och med spännande mönster:)

Kommentera

