När ingen ser eller hör mig – award

Jag har helt oväntat fått en blog award. Den fick jag från whatthefuckdotcom som har en av de två fotoutmaningar som jag följer. Det finns mycket annat skoj på hennes sida också. Vardagsbetraktelser med sting i!
 
Awardens villkor innebär att länka tillbaka till den du fått den av,
fullborda de fem meningarna och ge vidare awarden till fem bloggvänner.
 
1) När ingen ser eller hör mig… är jag för ovanligheten tyst. Min sociala budget tenderar att ta slut redan på onsdagar så dessa stunder är guld värd.

2) Jag går aldrig hemifrån utan … mina väskor. Jag är född till en baglady.

 
3) Min blogg heter som den gör för att jag … hade en fin hund som hette Kaxi. Jag ville göra en blogg med enbart bilder och då fick Kaxi stå för namnet.
 
4) Om jag vågade skulle jag … kasta mig ut i det okända...

5) Om tio år kommer jag att … vara lycklig. Aldrig nöjd och fortsatt nyfiken. Och jag kommer att vara författare och inte jobba som jag gör idag.

 
Jag lämnar vidare den här awarden till den som vill:)
 

Kommentera

