8 thoughts on “Fototriss – småkryp

  1. Ja, krypen finns absolut överallt! Fint tolkat!

    Ja, mina bilder brukar vara varma…av någon anledning har jag lite svårare att göra kalla bilder men mittenbilden i dag går i kallare färger! :O)

    Ha en fortsatt skön söndag och en trevlig sommar!

  2. En sån hatt har jag tillverkat åt mig själv av en keps och myggnät, men den hjälper tyvärr inte mot de värsta småkrypen (läs -flygen) – knotten…

  3. Gillar din farsas huvudbonad … den kanske behövs om man bor ibland myggen.. nu vet jag inte var din far befinner sig, men bara en tanke 🙂 Finfina småbildsdjur du visar 🙂

Kommentera

