21 thoughts on “Fototriss – jag gillar…

  1. Fin fart i första bilden. Du skall få ett tips av mig. Testa någon gång att låta hunden springa förbi, följ med med kameran och kroppen när du trycker av och ha lite längre slutartid. Lyckas du så får du hunden knivskarp mot en suddig bakgrund.
    Lite svårt, men håll kameran stadigt och försök några gånger kanske det lyckas.

  2. Härlig fart i första bilden 😉 De övriga två är i mitt tycke helt underbara. Gillar hundar. Önskar jag också hade en egen fyrbent vän vid min sida 😉

  3. 1. bilden är härlig !!! Hunden springer på hög hastighet och hastigheten syns i bilden. 2. bilden är så sött detalj av en stor hund. och 3 också . Det syns att du älskar din hund !!!!!

Kommentera

