11 thoughts on “Fototriss – min påsk

  1. När svanarna börjar flyga in då är det vår i luften, jag har inte sett någon flyga över här ännu, men de är nog snart här då… Härlig bild på dem 🙂 Uppgiven? Nejdå men skaren bär en bara fram till 12 tiden på dagarna, och stå och kapa med motorsågen när man sjunker ned är lite riskabelt, och sedan att dra till traktorn är bara jobbigt då man far igenom skaren… det är nog 50-60 cm snö kvar där jag avverkar. Men jag vill passa på att ta det nu innan det blir för blött att frakta upp veden. Vägen jag skottat går nog bara att använda tills idag, blir för varmt på dagarna. Det här var sjöbotten för 60-70 år sedan så det bär inte så bra för maskiner. Lillis verkar fått upp ett spår 😉 Verkar vara en väl trafikerad plats:) Jag framförde själv lite skoterspår igår kväll 🙂 Fina bilder och ser att vädret ser ut ungefär som hos mig.

Kommentera

