Fototriss – inramad

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Jag har precis sålt det här stället. Det har inte riktigt sjunkit in än, en blandning av glädje och sorg. Glädjen överväger! Om några år kommer jag att minnas de trevliga sakerna med gården. Människan funkar så. Men jag ska aldrig glömma all snöskottning, gräsklippning… 😉

Fler inramade bidrag hittar ni här.

10 tankar om “Fototriss – inramad

  1. Men oj, vilken magisk plats det ser ut att vara! Får man fråga vart du flyttat nu? Bor du fortfarande kvar på landet? Kan du någonsin hitta något så fint igen? Fantastiskt fint och fint inramat också!

    Ha en fin dag!

  2. Åh så vackert! vilket hus – och med den trädgården och utsikten!
    De nya ägarna blir säkert nöjda.
    Visst är det mycket jobb med egen gård – men också mycken glädje….

  3. Visst kommer man bara ihåg det bästa, annars skulle nog livet bli rätt jobbigt. Fina naturliga inramningar.
    Apropå manuella lägen, du skall få ett litet boktips av mig. Den här boken köpte jag på rea på PC City när kedjan lades ner för flera år sedan.
    Fram tills jag läste den så använde jag bara automatiken. Köp den, den har allt, är pedagogisk, lättförstådd och innehåller fantastiska bilder som inspirerar en att gå vidare. När du läst den kommer du säkert aldrig att låta dom som satte ihop kameran bestämma över dig igen.
    http://www.bokus.com/bok/9789163609411/kreativ-fotografering-med-ratt-exponering/

  4. Vilken vacker grönska !! Det är alltid med blandade känslor man säljer och så att säga börjar om på nytt. Saknar ofta vårt charmiga Townhouse som var vårat första boendet här på Malta. Nu bor vi bättre men charmen lämnade vi kvar tillsammans med ganska så stora fuktproblem. Suck. Lycka till med nya boendet var det nu kan tänkas vara 🙂

  5. Fina inramningar. Ja, gräsklippning och snöskottning är en fastighetsägares lott. Det fick man erfara när morsan och farsan i min barndom köpte villa.

  6. Fina naturlig inramningar! Jag skulle aldrig kunna byta bort mitt ställe… Traktorn gjorde det enklare i vinter 🙂 Det finns naturligtvis både nack och fördelar… Jag minns dina ord i vinter: Inte en vinter till på denna gård! Nu hade vi rätt bra med snö också …

  7. Vi tittar på samma bilder men ser helt olika saker, vi ser vad vi vill se, sanna lögner, den enes dröm är den andres mardröm,.någon kommer att bli lycklig där,.tänk om det vore så lätt, så enkelt,.livet inramad.

  8. Vilket ställe du sålt… riktigt nice, men jag förstår att det där med Gräsklippning etc. kan vara ett minus, så hoppas jag du bor som du vill nu … bättre för dig 🙂 Underbara inramade bilder 🙂

Lämna en kommentar