3 thoughts on “Vindkraft är grön kraft

  1. Jo nog är den grön ja, men vad kostar det att framställa i kw ? Jag minns då du satte in dina första bilder på vägen, bilarna som drog dit ekipagen… osv… Inköp, frakter, uppsättning, gjutning av fundament… Hur många björnar får flytta? Andra djur som blir drabbade, fåglar som ska flyga förbi. Jag är inte emot… men jag börjar jobba på värmeåtervinning snart 😉 Jag sa upp mig i måndags.

    • Precis där jag bor, och ffa i Gävle där jag bodde då, drabbades hårt av kärnkraftsolyckan i Tjernobyl. I rest my case, Åke 😉 Värdet på djur, människor och natur går inte att sätta pris på. Det finns nog inte en enda björn som störs av snurrorna. Och grattis till nya jobbet! Nu behöver du inte bidra till växthuseffekten med allt bilåkande.

Kommentera

