18 tankar om “Fototriss – fåglar

  1. Marie CD, jag fick bara ihop 2 levande så jag kompletterade med fjädern. Någon av katterna hade fångar den.

    • Tack 🙂 Jag gick ut och tog bilden efter jag sett vilket tema trissen hade. Det är ingen strand utan is för sjön hade inte riktigt sköljt än.

    • Den bilden tog jag precis innan jag gick in på jobbet efter lunch. Jag hörde kvitter och den satt i trädet. Ganska stor.

    • Visst är det så 😉 Faktum är att jag lämnat tillbaks systemkameran jag lånat och fjäderbilden är tagen med min handväskekamera.

    • Tack, Chip! Faktum är att fjädern är tagen med min egen lilla handväskekamera som är ytterst begränsad. Jag ska köpa en Nikon D90 när jag får ihop pengar. Jag brukar låna föräldrarnas D60 för att leka lite 🙂 Förra fototrissen har jag en del makrobilder.

Lämna en kommentar