30 tankar om “Fototriss – spetsigt

  1. Vilka vackra foton du har i dagens triss. Du har varierat dina foton på ett bra sätt. Du visar både gammal miljö och en vacker blomma. Gemensamt är att de alla på ett eller annat sätt har spetsar. /Amanda

  2. Fin triss med helt olika tolkningar på motiven. Gärdsgården är snyggt fångat, men ruinen blir nog min favorit i alla fall. Kanske för att jag älskar gamla byggnader.

  3. Snygga bilder med olika motiv till temat. Jag är förtjust i tulpanen av två anledningar; de musitga färgerna och för att det inte var det självklara valet till temat spetsigt men där finns spetsar. Bra tänkt!

  4. Här var det riktigt spetsigt, och snyggt 🙂
    Va roligt att nån visste at det var en milsten,
    imponerande 🙂
    Ha nu en skön söndagkväller

    • Det var ju knappast en gravsten där en ½ person låg begravd? 🙂 Vi har många milstenar där jag bor.

  5. Kyrkoruin eller färgprakt det är det som är frågan.
    Väljer kyrkoruin som favorit.

    Ha det gott o tack för kommentaren hos mig.

    /Zippo

Lämna en kommentar