32 tankar om “Fototriss – något kärt, varmt, tryggt

    • Christina, tack! Hon var ganska lurvig och söt. Tittade på alla (ca 400) bilderna jag tog och fick tydligen med där hon hoppar över eltråden!

  1. Jättebra bilder!
    Den blicken är det sällan man ser på en ko. Hon var riktigt ilsken och den skulle jag inte vilja möta i en hage.
    Jag tycker att alla tre bilderna var suveräna och dom blir alla favoriter.
    Tack för kommentaren hos mig.
    Ha det gott!

  2. Vilka underbart, härliga bilder! Jag var på målarkurs förra veckan, vi skulle måla av en ko! Och så hittar jag nu dina kor! Härliga djur.
    Jag gillar mittenbilden allra, allra bäst! Så häftigt du har fångat ögonblicket.

    • Tack, Karina och tack detsamma! Jag drog undan mina tofflor när husse sa att de kunde bitas ganska hårt 🙂

    • Whiskey, de var inte direkt ko-lugna… Men efter någon dag har de lugnat sig. Det ska pinkas revir i början.

  3. Härliga bilder på glada kossor. Tack för kommentaren hos mig. Det är faktiskt del i kattrappan som leder upp till min (och deras) balkong. Min granne som bor under mig lånar vänligt ut sin uteplatsvägg (hittar inget bättre ord?).

    • Tack, Jah! Det var baske mig inte lätt tema. Inte för mig i alla fall. Det varma mötet mellan kossorna skallar var nog mer åt det hetlevrade hållet 🙂

    • Tack, Tusensköna! Man tolkar så det ligger en nära i intresse helt enkelt. Det där med morsdag har vi aldrig ägnat någon större dramatik i vår släkt 😉

Lämna en kommentar