29 tankar om “Fototriss – svart & vitt

    • Kerstin, du hamnade i ett spamfilter 😉 Och nu fick jag 4 kommentarer istället! Jag tog nästan 400 kobilder förra söndagen när de fick komma ut på sommarbete. Det går att hitta något speciellt på varenda bild. Jag har fler konstiga springbilder men just den här var svartvit. Sen dreglar hon så härligt 🙂

  1. Ursäkta alla mina kommentarer. Men det verkade inte som om de kom in. Jag bytte webbläsare och då såg jag alla mina kommentarer. Men jag menar allt i alla!
    Kerstin

    • Hos mina kompisar finns det både lågland, fjäll och highland. Alla mjölkar fint. Grafiskt var ju skoj 😉

  2. Ha ha, kossan var ju helskön så där hade vi veckans favorit.
    Tackar också för kommentaren och passar på och nämner att det var pärlsocker i bild nummer 1 men ingen ”pjäs” på någon av bilderna.

    Ha det gött.

    /Zippo

    • Kossan blir bara finare och finare i mina ögon. Har flera sådana och håller på och redigerar dem och ska leverera bilderna till kossornas ägare på lördag. En liten present.

Lämna en kommentar